سلام خدای مهربونم...نمی دونم حال دلم چجوری خوب میشه ....تو دلم پر از حسرت ...خشم...غصه....گریه....آرزو...دیگه امیدی برام نمونده ....چجوریه؟ این دنیا ...این قانونا...این تفاوتها.....می دونی بعضی روزا تاریکِ تاریک میشم؟ چجوری بیام بیرون از این تاریکی ...از این فکرا....یه جورایی افسردگی میاد سراغم که خودمم کلافه میشم ازش...خدایا ...میشه کمکم کنی محکم باشم به خودم تکیه کنم بعد از تو .....از کسی توقع مهربونی نداشته باشم ...این دنیا خیلی غریب شده ...دیگه اون دنیای قشنگ بچگی و جوونی نیست ....دنیای ما آدم بزرگا ، سنگه...تاریکه ....سخته ...خیلی سخت....دوستت دارم ....خداجون lovelly...
ما را در سایت lovelly دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: دوشنبه 26 دی 1401 ساعت: 12:49